יובל זוסמן / מכבי תל אביב ניצחה את הכוכב האדום בלגרד 75:89 / ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים:

31.10.2021 · הקבוצה מהבירה השיגה 89:101 מרשים אצל באמברג בעוד יובל זוסמן ותמיר בלאט סיימו עם שש נקודות כל אחד. 22 נק' לווילבקין, 6 … יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. אחרי המשחק החלש של בלאט וזוסמן בקרב הגרמני ביורוליג מול באיירן מינכן, השניים לקחו חלק פעיל יותר. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה:

בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. יורולי×': מכ×'×™ ת"א ניצח×
יורולי×': מכ×'×™ ת"א ניצח×" 73:80 את אל×'×" ×'רלין from images1.ynet.co.il
ספורט 5 מכבי ת״א תעלה הערב (21:30, 5sport) למשחק נגד אלבה ברלין במה שנחשב לדבר הכי קרוב ל״דרבי ישראלי״, כשבצד השני יחכו תמיר בלאט והאקס יובל זוסמן.עדיין קצת קשה להאמין שישנה קבוצת יורוליג שהיא. 09.11.2021 · נכון לעכשיו, סיכוי קלוש ששחקני אלבה ברלין, יובל זוסמן ותמיר בלאט, יגיעו למשחק השני, מה גם שבנבחרת מבינים כי אין טעם ללחוץ להביא שחקנים שבמקרה הטוב יוכלו להשתתף … העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו. יום ראשון, 24 באוקטובר 2021, 18:26. ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים: יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. 22 נק' לווילבקין, 6 … Vor 2 tagen · חגיגות היובל:

Vor 2 tagen · יובל זוסמן:

התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות … בנוסף לשחקני האלופה, זומנו יובל זוסמן ותמיר בלאט מאלבה ברלין. 39 נק' ללברון בניצחון על אינדיאנה בהארכה, פיניקס לא … העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו. יום ראשון, 24 באוקטובר 2021, 18:26. ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים: Vor 2 tagen · חגיגות היובל: Vor 2 tagen · יובל זוסמן: זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: 31.10.2021 · הקבוצה מהבירה השיגה 89:101 מרשים אצל באמברג בעוד יובל זוסמן ותמיר בלאט סיימו עם שש נקודות כל אחד. 09.11.2021 · נכון לעכשיו, סיכוי קלוש ששחקני אלבה ברלין, יובל זוסמן ותמיר בלאט, יגיעו למשחק השני, מה גם שבנבחרת מבינים כי אין טעם ללחוץ להביא שחקנים שבמקרה הטוב יוכלו להשתתף … אחרי המשחק החלש של בלאט וזוסמן בקרב הגרמני ביורוליג מול באיירן מינכן, השניים לקחו חלק פעיל יותר. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים.

Vor 2 tagen · יובל זוסמן: Vor 2 tagen · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. ספורט 5 מכבי ת״א תעלה הערב (21:30, 5sport) למשחק נגד אלבה ברלין במה שנחשב לדבר הכי קרוב ל״דרבי ישראלי״, כשבצד השני יחכו תמיר בלאט והאקס יובל זוסמן.עדיין קצת קשה להאמין שישנה קבוצת יורוליג שהיא. העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה:

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021, 18:26. ×' ירושלים - IBBA
×' ירושלים - IBBA from ibasketball.co.il
בנוסף לשחקני האלופה, זומנו יובל זוסמן ותמיר בלאט מאלבה ברלין. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות … יובל זוסמן ותמיר בלאט מחכים למכבי תא. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו. Vor 2 tagen · חגיגות היובל: בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט.

09.11.2021 · נכון לעכשיו, סיכוי קלוש ששחקני אלבה ברלין, יובל זוסמן ותמיר בלאט, יגיעו למשחק השני, מה גם שבנבחרת מבינים כי אין טעם ללחוץ להביא שחקנים שבמקרה הטוב יוכלו להשתתף …

יום ראשון, 24 באוקטובר 2021, 18:26. 14.11.2021 · איגוד הכדורסל פרסם את סגל הנבחרת למוקדמות הגביע העולמי. העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. 22 נק' לווילבקין, 6 … למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. Vor 2 tagen · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. 09.11.2021 · נכון לעכשיו, סיכוי קלוש ששחקני אלבה ברלין, יובל זוסמן ותמיר בלאט, יגיעו למשחק השני, מה גם שבנבחרת מבינים כי אין טעם ללחוץ להביא שחקנים שבמקרה הטוב יוכלו להשתתף … Vor 2 tagen · יובל זוסמן: יובל הגיע עם יותר ניסיון ביורוליג, אבל אסור לשכוח שגם הוא צעיר, אפילו יותר מבלאט. אחרי המשחק החלש של בלאט וזוסמן בקרב הגרמני ביורוליג מול באיירן מינכן, השניים לקחו חלק פעיל יותר. ספורט 5 מכבי ת״א תעלה הערב (21:30, 5sport) למשחק נגד אלבה ברלין במה שנחשב לדבר הכי קרוב ל״דרבי ישראלי״, כשבצד השני יחכו תמיר בלאט והאקס יובל זוסמן.עדיין קצת קשה להאמין שישנה קבוצת יורוליג שהיא. בנוסף לשחקני האלופה, זומנו יובל זוסמן ותמיר בלאט מאלבה ברלין.

39 נק' ללברון בניצחון על אינדיאנה בהארכה, פיניקס לא … זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: בנוסף לשחקני האלופה, זומנו יובל זוסמן ותמיר בלאט מאלבה ברלין. 14.11.2021 · איגוד הכדורסל פרסם את סגל הנבחרת למוקדמות הגביע העולמי. יום ראשון, 24 באוקטובר 2021, 18:26.

התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות … ×
×"×"ראפט על שם זאיון: ×"פתעות, טריי×"ים ו×'לי יו×'ל זוסמן - NBA from img.haarets.co.il
31.10.2021 · הקבוצה מהבירה השיגה 89:101 מרשים אצל באמברג בעוד יובל זוסמן ותמיר בלאט סיימו עם שש נקודות כל אחד. העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו. בנוסף לשחקני האלופה, זומנו יובל זוסמן ותמיר בלאט מאלבה ברלין. Vor 2 tagen · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. Vor 2 tagen · חגיגות היובל: ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים: זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה:

Vor 2 tagen · לראשונה בקריירה שלהם בחול, יובל זוסמן ותמיר בלאט יפגשו הערב (21:30) את היריבה הישראלית במדי אלבה ברלין.

39 נק' ללברון בניצחון על אינדיאנה בהארכה, פיניקס לא … יום ראשון, 24 באוקטובר 2021, 18:26. 09.11.2021 · נכון לעכשיו, סיכוי קלוש ששחקני אלבה ברלין, יובל זוסמן ותמיר בלאט, יגיעו למשחק השני, מה גם שבנבחרת מבינים כי אין טעם ללחוץ להביא שחקנים שבמקרה הטוב יוכלו להשתתף … ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים: 22 נק' לווילבקין, 6 … ספורט 5 מכבי ת״א תעלה הערב (21:30, 5sport) למשחק נגד אלבה ברלין במה שנחשב לדבר הכי קרוב ל״דרבי ישראלי״, כשבצד השני יחכו תמיר בלאט והאקס יובל זוסמן.עדיין קצת קשה להאמין שישנה קבוצת יורוליג שהיא. למרות מצב הקבוצה, השניים יכולים להיות מרוצים. זוסמן להט, מכבי נוצחה בברלין היא ויתרה עליו בקיץ, והוא הוכיח לה שהיא טעתה: בנוסף לשחקני האלופה, זומנו יובל זוסמן ותמיר בלאט מאלבה ברלין. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות … 31.10.2021 · הקבוצה מהבירה השיגה 89:101 מרשים אצל באמברג בעוד יובל זוסמן ותמיר בלאט סיימו עם שש נקודות כל אחד. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו.

יובל זוסמן / מכ×'×™ תל א×'×™×' ניצח×" את ×"כוכ×' ×"א×"ום ×'ל×'ר×" 75:89 / ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים:. בעוד זוסמן כבר היה שחקן חמישייה ביורוליג, בלאט חווה עונת בכורה במפעל. התפקיד שלו כאן שונה מזה שהיה לו במכבי, ואנחנו דורשים ממנו לעשות … 22 נק' לווילבקין, 6 … 31.10.2021 · הקבוצה מהבירה השיגה 89:101 מרשים אצל באמברג בעוד יובל זוסמן ותמיר בלאט סיימו עם שש נקודות כל אחד. העיף מהמגרש שני אוהדים שהקניטו אותו.

0 Response to "יובל זוסמן / מכבי תל אביב ניצחה את הכוכב האדום בלגרד 75:89 / ההפתעה של הערב הושגה לא מעט בזכות צמד הישראלים:"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel